niedziela, 24 września 2017

Urodzinowa z orgaznowymi kwiatkami (12/2017)

Dzisiaj inspiruję dla Sklepiku Gosi. Nadal tworzymy z KITa. Przygotowałam urodzinową karteczkę z kwiatkami z organzy, której w KICie jest naprawdę sporo.







Jeżeli spodobały się Wam kwiatki, jeżeli macie w domu organzę i nie bardzo macie na nią pomysł, to zapraszam na mój kurs na kwiatki z organzy, który prezentuję na blogu Sklepiku Gosi. Tam również znajdziecie pełen opis produktów, których użyłam.
Miło mi będzie również poznać Waszą opinię na temat tej pracy :-)

8 komentarzy:

  1. śliczna kartka ,fajne te kwiatki ,myślę że kiedyś z kursu skorzystam - Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu <3 Kwiatki w sumie robi się prosto i nadają się idealnie do delikatnych kompozycji :-)

      Usuń
  2. Cudna kartka, a kwiatki jak zawsze u Ciebie Danusiu - mistrzostwo świata.
    Kurs bardzo fajny, myślę, że może kiedyś skorzystam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że Ci się spodobało :-) Mam nadzieję, że kurs wykorzystasz :-)

      Usuń
  3. Kwiatki przepiękne, takie zwiewne i delikatne. Całość - wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka kartka!
    Przypomniałaś mi organzowe kwiatki, które robiłam kilka lat temu, chyba wrócę do nich. Zainspirowałaś mnie również patchworkową kartką i właśnie kończę swoją z gratulacjami dla pani magister :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę, że Cię zainspirowałam - to znaczy, że blog spełnia swoją rolę :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)