poniedziałek, 4 września 2017

Witajcie w nowym miejscu (1/2017)

Niestety, ze względu na brak dostępnej przestrzeni dyskowej w miejscu, w którym miałam założonego swojego pierwszego bloga, postanowiłam założyć tutaj jego drugą część.
Mam nadzieję, że stali obserwatorzy przyzwyczają się do nowego miejsca, nowej szaty graficznej oraz tytułowania postów. Postanowiłam je numerować.
Mam nadzieję, że nie zapomnicie też o starym blogu i będziecie do niego często wracać. Na bocznym pasku znajduje się do niego link.
Na nowy początek wybrałam nie przypadkiem datę 4 września, czyli pierwszy dzień nowego roku szkolnego. Coś się zaczyna i coś się kończy.
Przypominam o wyzwaniach na zaprzyjaźnionych blogach w których inspiruję
Three Wishes

Moja inspiracja, to taca ze skrzynki po truskawkach (więcej zdjęć znajduję się na starym blogu)
 
Sklepik Gosi



I moja inspiracja - kartka na pierwsze urodziny Sklepiku Gosi


A na powitanie nowego miejsca przygotowałam taką oto karteczkę urodzinową z moimi foamiranowymi kwiatkami oraz ramką z masy





Mam nadzieję, że spodoba się Wam to miejsce i równie chętnie będziecie tu zaglądać, jak do pierwszych Pasji

22 komentarze:

  1. Witaj Danusiu na nowym blogu,życzę Ci samych pięknych prac,zresztą co ja piszę,Ty tworzysz tylko takie 😃
    Czego dowodem są te dzisiejsze....
    Serdeczności przesyłam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marylko za miłe słowa <3 Mam nadzieję, że nie zawiodę twoich oczekiwań ;-)

      Usuń
  2. Witaj w nowym miejscu. Już sobie zapisałam nowy adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę. Mam nadzieję, że będziesz tutaj częstym gościem :-)

      Usuń
  3. Karteczki śliczne i miejsca na zdjęcia więcej!
    Powinno być Ci tu dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to Basiu :-) Zapraszam do odwiedzin :-)

      Usuń
  4. No i jestem :-) Niech Ci dobrze tutaj będzie i miejsca na zdjęcia nie zabraknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anettko, że i Ty tutaj dotarłaś :-) Mam nadzieję, że jakoś polubimy się z blogerem :-)

      Usuń
  5. Ja mam tylko pytanie czy to tło w "deseczki" jest obowiązkowe? Troszkę źle się czyta . Ale prace jak zawsze przekroczą onika27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, nie wiem na czym oglądasz bloga, ale w komputerze nie ma żadnego problemu z czytaniem :-) Mam nadzieję, że mimo wszystko będziesz tu zerkała :-)

      Usuń
  6. Witam w nowym miejscu ,pięknie go otworzyłaś :) jestem przekonana ,że będzie tu tak super jak na poprzednim blogu :) Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, że udało Ci się wpisać komentarz - bez Twoich komentarzy ten blog byłby niewątpliwie uboższy :-)

      Usuń
  7. Witaj Danusiu w nowym miejscu:))
    Jestem pewna, że szybko się tu zadomowisz, a prace jak zwykle u Ciebie śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że i Ty mnie tutaj odnalazłaś :-) Mam nadzieję, że uda mi się tu zadomowić :-)

      Usuń
  8. Witaj! Nowy blog juz dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ninko :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  9. miłe to twoje nowe mieszkanko dla twoich przepięknych prac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, ze tak uważasz :-) Zapraszam do częstych odwiedzin :-)

      Usuń
  10. Witaj w nowym miejscu :)
    Czuj się tu dobrze :)
    W tym miejscu też będę podziwiać Twoje prace, jak zawsze piękne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci splociku za miłe słowa <3 Zapraszam do odwiedzin i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Witaj w nowym miejscu i życzę powodzenia:) prace piękne! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, zapraszam do odwiedzin i pozdrawiam :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)