wtorek, 19 września 2017

Ślubna patchworkowa (9/2017)

Kolejny pomysł, który postanowiłam zrealizować - patchworkowa kartka ślubna.
Chciałam, by nie była to kartka płaska, ale też, by nie była zbyt wysoka i mieściła się bez problemu w zwykłej kopercie. Chciałam też, by była skromna, ale bez przesady ;-) i by nie była monochromatyczna.
 Tak się prezentuje:


A tu kilka szczegółów: wykorzystałam wykrojniki z przeszyciami, kostki dystansujące i półperełki w kształcie serduszka. Kosteczki patchworka są trzywarstwowe. Całą kartka to 5 warstw, nie licząc bazy, która pochodzi ze sklepu Rzeczy z Papieru.






11 komentarzy:

  1. kartka jest piękna , tyle razy sobie obiecuję taką patchworkową zrobić i zawsze coś mi w tym przeszkadza hi hi ,teraz pewnie zrobię bo Twoja Danusiu jest cudna :) Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Reniu, że Cię zainspirowałam. Koniecznie pochwal się swoją patchworkową karteczką :-)

      Usuń
  2. cudna,ale mi się teraz ten twój blog podoba ,jakiś taki lepsiejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Elu, że Ci się tutaj podoba :-) Zapraszam do częstych odwiedzin :-)

      Usuń
  3. Śliczna karteczka Danusiu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. OJ,tak! U mnie patchworkowa w planach już od dawna, ale jakoś tak nie wychodzi :) Twoja cudna!
    Zainspirowałam się i będę myśleć na jaką okazję zrobić. Te kwadraciki wyglądają uroczo :0
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za miłe słowa <3 Mam nadzieję, że wkrótce stworzysz swoją patchworkową karteczkę. Na pewno będzie piękna :-)

      Usuń
  5. Jest dokładnie taka, jak chciałaś, a do tego piękna :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)