poniedziałek, 20 maja 2024

Pierwsza torba i maskotka szyte maszyną do szycie

 Mam nową "zabawkę"  - maszynę do szycia. To prezent od moich synów. Teraz staram się ją oswajać. To moje początki z szyciem na maszynie w ogóle . Przede mną sporo nauki.

Na początku uszyłam sobie torbę na zakupy z nogawek ze starych jeansów. Musiałam tak gospodarować materiałem, by starczyło. Za podszewkę posłużył mi materiał ze starej bluzki. Kwiatek uszyłam z wykończenia tej bluzki.

Druga praca, to króliczek tilda. Wzór znalazłam TUTAJ. Uszyłam go ze starego, zużytego już obrusika, który normalnie zostałby wyrzucony. 

A to zdjęcia moich prac








2 komentarze:

  1. Jak na pierwsze prace, to wykonałaś je przepięknie. Wbrew pozorom, torba wcale nie jest taka prosta do uszycia, Dżnins ze spodni jest dość gruby i niewdzięczny na szwach. A do tego jeszcze doszyłaś podszewkę. Szacunek. Będzie idealna na zakupy jak za naszych czasów młodości :-)
    Tilda prosi się o przytulenie. Prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci Olu dziękuję za miłe słowa <3 Już daaawno chciałam nauczyć się szyć na maszynie i teraz właśnie, dzięki moim chłopcom, spełniam kolejne swoje marzenie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)