sobota, 4 maja 2024

Patchworkowa Dl w stylu vintage z kwiatkami z papierowych torebek, filtrów do kawy i chusteczek higienicznych

 Dzisiaj Dzień Scrapbookingu. Na FB w grupie Cudna Paczka świętujemy go od rana do wieczora - dosłownie. Jako, że Matka Założycielka zaprosiła mnie do inspirowania - chętnie się zgodziłam. Wprawdzie koła nie wymyślę, Ameryki nie odkryję, ale coś tam udało mi się wykombinować. Każda scraperka ma odłożone skrawki papieru, które mogą się jeszcze przydać. No i z tych skrawków powstała u mnie patchworkowa DL. 

 


Proces powstawania możecie zobaczyć TUTAJ - tutek


Pewnie zauważyliście, że kwiatki mają ciekawy kraftowy kolor, a to dlatego, ze wykonane są z papierowych torebek śniadaniowych, papierowych filtrów do kawy i chusteczek higienicznych.

Tutek znajdziecie w opisie filmu na kartkę na YT

Ciekawa jestem Waszych opinii. jeżeli filmiki się spodobają proszę o łapkę i komentarz

2 komentarze:

  1. Danusiu cudna karteczka! Piękna kompozycja kwiatowa! Po prostu cud, miód i orzeszki😍 Idę zobaczyć filmik😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agaszku za miłe słowa i polecam kwiatki z nietypowego papieru :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)