czwartek, 4 stycznia 2024

Urodzinowy Crossover Point Card

Lubię kartki o nietypowym kształcie. Taką niewątpliwie jest Crossover Point Card. Kartka jest o tyle fajna, że wystarczy odpowiedni przyciąć zwykłą kwadratową bazę i ma się już nowy ciekawy kształt.

Wykorzystałam kwadratową bazę GoatBox w kolorze kraft 13,5 cm x 13,5 cm

Kartkę ozdobiłam moimi papierowymi kwiatami. Dodałam efekt rosy i przeszyć. Kartka mocno spersonalizowana, bo zawiera grafikę wykonaną na podstawię zdjęcia twarzy mojej siostry, dla której tę kartkę zrobiłam.

Życzenia znajdują się w środku (wkleiłam tam pionową "listwę", pod którą włożyłam życzenia, by je przeczytać, trzeba wyciągnąć karteczkę, na której są wypisane)




2 komentarze:

  1. Forma kartki naprawdę ciekawa, a sama kartka piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)