środa, 3 stycznia 2024

Przepiśnik

Święta, to czas, gdy obdarowujemy się prezentami. Czuję ogromną radość, gdy mogę swoim bliskim podarować coś, co sama wykonałam.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jeden z prezentów, jakie zrobiłam. Jest nim zbiór moich ulubionych przepisów, które smakują wszystkim moim bliskim.

Okładkę ozdobiłam za pomocą serwetek, przyklejanych metodą "na żelazko". Użyłam także wycisków z masy soft, tekturki, farb akrylowych i lakieru bezbarwnego.

Całość spięłam 2 kółkami o średnicy 5 cm.

W środku znajduje się spis treści - w zasadzie alfabetyczny, poza jedną pozycją, ale to było zamierzone. Każdy przepis ilustruje zdjęcie, które wykonałam po zrobieniu potrawy. 

W sumie w przepiśniku znajduje się 19 przepisów.







2 komentarze:

  1. oczywiście od razu musiałam zerknąć na spis treści i sprawdzić, co jest nie w kolejności - pewnie to najpyszniejszy ze wszystkich przepisów tak awansował. Przepiśnik i śliczny i apetyczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wszystkie są pyszne :-) Ale tu bardziej chodziło, żeby na 2 sąsiadujących stronach był jeden bardziej złożony przepis :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)