sobota, 24 czerwca 2023

Nasza strefa relaksu

 Sezon wakacyjny rozpoczęty, chociaż u mnie... trwa cały rok ;-)

Widzieliście już nasze ogródki, to teraz jeszcze pochwalę się nasz strefą relaksu, którą ostatnio udało się nam dopieścić. Przy okazji spełniłam swoje marzenie o kokonie.

Może nie mamy jakichś wielkich luksusów, ale świetnie się nam tu odpoczywa. Siedząc w jakuzzi, czy w kokonie, opalając się na leżaku, mogę cieszyć oczy widokiem naszego ogrodu, słuchać śpiewu ptaków. Niby tak niewiele, ale... to nasze miejsce na ziemi







5 komentarzy:

  1. Cudownie, że możecie sobie stworzyć miejsce do pełnego relaksu. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że to co w zasięgu możliwości , może dać radość i spokój . Tego nam właśnie potrzeba . "Małe" , a cieszy ogromnie. Świetny pomysł na wannę :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Danusiu ,marzenia są po to by je spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zakatek na opalanie i wypoczynek
    Uwielbiam takie klimaty
    Pieknie wyglada Twoj ogrod

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam u Ciebie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandra, Renia, Anonimowy, Annette ;-) - ogromnie mi miło, że spodobała się Wam moja strefa relaksu :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)