środa, 19 kwietnia 2023

Kolejne bombki z oczkiem/reflektorem

 Dzisiaj kolejne bombki z oczkiem/reflektorem, wykonane wg warsztatu Ani Pawlak na medalion z oczkiem.

 Tym razem metalowe ozdoby zastąpiłam rozetą z wycisku. Może nie jest tak delikatna i ażurowa jak ozdoby z poprzednich bombek, ale o wiele łatwiej się ją dopasowywało do kształtu bombek i wklejało do środka. Myślę, że to ciekawy "zamiennik" i wygląda całkiem dobrze. Foremkę "upolowałam" u Tina DecoArt - ma numer N412

W związku z tym, że nie lubię brokatu, w środek wkleiłam akrylowy marmurkowy kaboszon, który kupiłam w ROYAl-STONE.PL . Świetnie się wpasował w kolorystykę moich bombek.






2 komentarze:

  1. Bardzo ładne retro-bombki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam je i na pewno powstanie jeszcze kilka podobnych :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)