czwartek, 13 kwietnia 2023

Idzie nowe, czyli... bombki z reflektorem/oczkiem

 Dzisiaj chcę Wam pokazać efekt warsztatów, które sobie wykupiłam jako prezent z okazji przejścia na emeryturę.

Tak wiem, że mamy jeszcze okres wielkanocny, ale zachwycił mnie ten warsztat Ani Pawlak na medalion z oczkiem.

Tak  bardzo się rozpędziłam, że powstały trzy: dwa medaliony i łezka. Chciałam, by moje ozdoby wyglądały na bardzo stare. Mam nadzieję, że się udało. Chętnie przeczytam Wasze opinie w komentarzach.


A teraz z bliska.


Bombka pierwsza




Bombka dwa




Bombka trzy - łezka




4 komentarze:

  1. O kurka, szczęka mi opadła :) śliczne są Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się moja droga, że Ci się spodobały :-)

      Usuń
  2. Udało się i to jak! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak uważasz :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)