piątek, 24 lutego 2023

Bursztynowe tworki

 Jestem zachwycona warsztatem na bursztynowe jajko, którego autorką jest Ania Pawlak.

Warsztat wykupiłam w ubiegłym roku i na jego podstawie zrobiłam już kilka prac, nie tylko jajek :-)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać serduszka i jajko.

Miałam z ich wykonaniem trochę problemów, ale dzięki radom Ani udało mi się je pokonać i uzyskać efekt, jakiego oczekiwałam.

Przy okazji robienia zdjęć, na sesję załapała się moja Strzyga, która ostatnio ma mocne parcie na szkoło ;-) 

Zdjęcia zrobiłam w świetle naturalnym i sztucznym, żeby jak najlepiej oddać kolor moich bursztynków





























9 komentarzy:

  1. Piękne bursztynki i śliczna pomocnica :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i cóż mogę napisać - po prostu zrobiłaś cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite prace. Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, ślicznie Ci wyszły 😍Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elunia, Renia, Sandra, AgaszArt Dekoflor - cieszę się dziewczyny, że spodobały się Wam moje bursztynki :-) Dziękuję Wam za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miło mi Annette, że Ci się spodobały :-)

      Usuń
  7. Przepiękne cudne do sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję <3 Niestety nie sprzedaję moich prac

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)