niedziela, 29 stycznia 2023

Szydełkowane podkładki

 Od czasu do czasu zdarza mi się chwycić do ręki szydełko i coś tam sobie wydziergać. Nie jestem mistrzem w tej technice, ale sprawia mi ona coraz więcej przyjemności.

Dzisiaj chcę Wam pokazać 3 wzory podkładek, które zrobiłam. Korzystałam z wzorów znalezionych w internecie, ale nie byłabym sobą, gdybym ich nie zmodyfikowała.

Jak myślicie - spodobają się jako prezent?

Podkładka nr 1



Podkładka nr 2 (na jednym ze zdjęć  jest też niewiele większa od podkładek serwetka)



 

Podkładka nr 3




6 komentarzy:

  1. Śliczne 😍 Idealne na prezent! Nie porzucaj szydełka 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest może link jak to zrobić tez się uczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Korzystałam z tych filmików: https://www.youtube.com/watch?v=bC-WCnuqcyM&t=1081s , https://www.youtube.com/watch?v=yDJeDL3Ci8E Podkładkę nr 2 robiłam korzystając ze zdjęcia schematu. Ale wystarczy wpisać na YT : prosta serwetka na szydełku i wyświetli się całkiem sporo fajnych i prościutkich wzorów z dokładnym opisem wykonania

      Usuń
  3. A dlaczego miałyby się nie spodobać? Przecież są piękne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)