poniedziałek, 30 stycznia 2023

Czekoladowniki z damami

 Czekolada podobno poprawia humor. Jest też świetnym dodatkiem do prezentu szczególnie, gdy jest ładnie opakowana.

Jeżeli chodzi o "ubranko" dla czekolady, to tu świetnie sprawdzają się goatboxowe czekoladowniki.

Dzisiaj chcę Wam pokazać dwa kraftowe, które przyozdobiłam postaciami kobiet.
Zainspirowałam się damami Anity Karpiuk i dzięki jej pomocy "uszyłam" im sukienki.

Do ich wykonania i ozdobienia pudełek wykorzystałam:
 - Sapphire Days zestaw papierów ScrapAndMe,
-
Soulmates - średni bloczek - Bratnie Dusze Craft O'Clock.

Postacie kobiet to: stempel Prima - Melissa oraz jedna z pań z Soulmates - Dodatki Kobieta - Bratnie Dusze Craft O'Clock
 

 
























6 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)