czwartek, 21 października 2021

Stempelkowe kartki bożonarodzeniowe w formacie A6

 Nie wiem jak u Was, ale u mnie sezon na kartki bożonarodzeniowe został otwarty.
Ma to trochę związek z tym,że na razie jestem odcięta od możliwości robienia kwiatów i muszę zadowolić się tym, co mam pod ręką.
Dlatego postanowiłam, że w tym roku moje kartki będą robiona "na płasko" i że wykorzystam do nich kolorowane przeze mnie stempelki.
Dużym ułatwieniem są gotowe bazy GoatBox - wykorzyst6ałm białe A6.

Chcąc stempelkom nadać nieco przestrzenności, część wycięłam i podkleiłam na tekturkowych kółeczkach.

Wykorzystałam stempelki z Agaterii:

- bombka z jemiołą,
- stroik 1 - gałązka z bombką,
- stroik 3 - gałązka ze świeczką,
- Matylda ubiera choinkę,
- Matylda zimowa,

Tak przygotowane karteczki idealnie mieszczą się do zwykłej koperty






 

 

5 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)