czwartek, 14 października 2021

Kwiatki z etaminy

Dzisiaj kolejna inspiracja dla marki Lady E design - kwiatki i listki z etaminy.
Wycinałam je za pomocą wykrojników: Flower 9, Flower 11 i Flower 13.
Etaminę utwardzałam za pomocą Ługi i wikolu.
Kwiatki modelowałam na gorąco, za pomocą specjalnej nagrzewnicy końcówkami, które są na zdjęciu (okrągła końcówka ma średnicę 1,2 cm). Nagrzewnicę możecie kupić, zamawiając ją u Liny Shvets
Po wycięciu, kwiatki barwiłam za pomocą mgiełek, a listki za pomocą tuszu Archiwal Ink - Leaf green i Distress Ink - Forest moss oraz Mowed lawn.
Stokrotki i listki modelowałam "na sucho" końcówką kółeczkiem, a pozostałe kwiatki, gdy były lekko wilgotne końcówką okrągłą.
A tak prezentuje się efekt mojej pracy:




4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)