wtorek, 24 sierpnia 2021

Pudełko - tuba

 Dzisiaj kolejna praca, w której nadałam drugie życie przedmiotowi, który normalnie wylądowałby w koszu.

Tym razem w swojej pracy wykorzystałam pudełko po whisky w kształcie tuby.
Do jego przyozdobienia wykorzystałam papier Królewskie Wesele z Galerii Papieru oraz produkty ze sklepu Creatikon:
- mix białych płatków foamiran 500 szt.,
- ozdobne listki, których całkiem sporo znajdziecie na creatikonowych półkach.
Płatki kolorowałam za pomocą kredek bambino.
A to efekt mojej pracy:













Jak wiecie - nie robię prac na sprzedaż, ale... tym razem zrobię wyjątek.
To pudełko będzie można wylicytować na FB, na stronie Pomagamy Scraperce - grupa licytacyjna dla Magdaleny Janaszewkiej. Zbiórka przeznaczona jest na leczenie przewlekłej neuroboreliozy i tężyczki.
Licytacja mojej tuby jest TUTAJ od dzisiaj, czyli 24.08. do 26.08. do godz. 21.00.

2 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)