czwartek, 19 sierpnia 2021

Pęciki i środki z zimnej porcelany

 Ostatnio pokazywałam niewiele, ale to nie oznacza, że nic nie robiłam. W tym czasie powstało kilka prac, ale też zdobyłam nową umiejętność: tworzenie zimnej porcelany i pręcików oraz środków do kwiatków z jej wykorzystaniem (na zdjęciach te ciemnozielone). Pręciki i środki zrobiłam też z masy soft (na zdjęciach to te w kolorze żółtym). /jeżeli chodzi o zimną porcelanę, to jeszcze muszę trochę poćwiczyć, ale jak na początek, chyba nie jest najgorzej? :-)






2 komentarze:

  1. Kolejna kwiaciarska umiejętność zdobyta - brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Cieszę się, że udało mi się "ogarnąć" ten temat :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)