niedziela, 11 kwietnia 2021

Kraftowy czekoladownik

 Dzisiaj chciałam Wam pokazać kraftowy czekoladownik, który przyozdobiłam kompozycją z foamiranowych kwiatków i papierową makramą
A to produkty, których użyłam w mojej pracy:
- zestaw wykrojników Lady E Design - Small Flowers (można go zstąpić najmniejszym wykrojnikiem z zestawu Flower 9)
zestaw wykrojników Lady E Design (Listki) - Leawes 8
- baza czekoladownika kraft GoatBox
- foamiran irański: biały, cytryna, brzoskwiniowy
wykrojnik
Sidekick Essentials 9 - Macrame & Page - ELIZABETH craft designs (1831)





6 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita 💕 Jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny - makrama skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka.
    Makramowy wykrojnik to wiosenny hit ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z przedmówczynią - i co do całości i co do wykrojnikowej makramy :-)

      Usuń
  4. śliczny czekoladownik, a ta makrama wygląda fantastycznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi kobietki, że makramowy czekoladownik przypadł Wam do gustu :-) I zgadzam się z barbaratoja, że makrama, to wiosenny hit wykrojnikowy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)