poniedziałek, 4 stycznia 2021

Ramki z okazji Dnia Babci

 W styczniu obchodzimy Święto Babci i Dziadka. Z tej okazji chcę Wam pokazać moją propozycję. Są nią ramki na zdjęcia. Która babcia lub dziadek nie chcieliby mieć u siebie zdjęć wnuków?

Bardzo ładne ramki do samodzielnego ozdobienia znajdziecie na półkach sklepu Creatikon

Ja swoje pomalowałam tuszem, złotym woskiem oraz lakierem bezbarwnym. Przyozdobiłam je też kwiatkami, które wykonałam z kwiatków, które znalazłam w pudełku pełnym kwiatków 

W sklepie najdziecie również pręciki i środki do kwiatków.

 






4 komentarze:

  1. Jak wspomniałam na fb, świetny pomysł. Nie trzeba kupować od razu ciężkich ramek. Wystarczy sobie je samemu zrobić :-) Z kwiatuszkami nabierają innego wymiaru :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i bardzo ciekawy pomysł na dzień babci

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietki - cieszę się, że mnie tu odwiedzacie i że podobają się Wam moje prace. Dziękuję Wam za komentarze 😘

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)