środa, 30 grudnia 2020

Podsumowanie roku w scrapowym stylu

 Powoli kończy się kolejny rok. Tym razem był to trudny rok dla wszystkich. 

Dzisiaj jednak nie o tym chciałam pisać. Końcówka roku, to też czas pewnych podsumowań. Chciałam i ja zrobić takie podsumowanie. Będzie to jednak podsumowanie "scrapowe".

Mogłam przypomnieć Wam prace, które powstały w mijającym roku, ale tego nie zrobię. Postanowiłam stworzyć pracę, która będzie właśnie takim połączeniem tego, co w tym roku tworzyłam.

Zastanawiałam się nad formą i wybrałam kartkę w pudełku, bo takich prac zrobiłam najwięcej. Bazy oczywiście od GoatBox, ponieważ dla tej marki jako ambasador inspiruję i po prostu lubię te produkty.

Pudełko i kartkę ozdobiłam wzorami haftu matematycznego, do którego powróciłam po dłuższej przerwie. Niestety nie wiem, kto jet autorem wzoru z pudełka, dlatego podlinkowałam tylko miejsce, skąd go wzięłam. Jeżeli ktoś wie, kto jest autorem wzorów, proszę o informację. Wzór z kartki pochodzi stąd.

Kwiatki wycięte są z foamiranu ze sklepu Creatikon, w którego DT mam przyjemność inspirować. Również środki kwiatków i drucik, z którego wykonane są spiralne gałązki, pochodzą z Creatikon. Kwiatki wycinałam wykrojnikiem Lady E Design - Flower 004 (jestem ambasadorem tej marki).

 A tak prezentuje się moja praca:







4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)