sobota, 8 sierpnia 2020

Haft diamentowy i słoneczniki

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją pierwszą pracę wykonaną haftem diamentowym. 
Wybrałam słoneczniki, bo wydawały mi się wdzięcznym tematem, a poza tym bardzo lubię te kwiaty.
Obraz wyklejony jest maleńkimi, nieco ponad 2 mm kryształkami. W sumie wyszło ich ok. 16 500.
 Praca nad obrazem zajęłam mi ponad 40 godzin, ale mam nadzieję, że było warto.
Koleżance, dla której zrobiłam ten obraz w prezencie, bardzo się spodobał.
A teraz kilka zdjęć. Niestety trudno robi się zdjęcia oprawionemu w ramy obrazowi







7 komentarzy:

  1. Coś pięknego, tego jeszcze u Ciebie nie widziałam myślałam że to Ty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Reniu zmierzyć się z nową techniką i dzięki temu efekt jak na załączonych zdjęciach :-)

      Usuń
  2. Podołałaś wyzwaniu śpiewająco. Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nawyklejałaś, ale warto było :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - trochę czasu mi zajęło, ale koleżance bardzo się obraz spodobał i z tego się cieszę :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)