sobota, 15 sierpnia 2020

Chwalipost

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić moją wygraną w Candy Magicznego Kociołka - sklepu, który w swojej ofercie ma głownie tekturki swojego autorstwa. Wygraną stanowiło 400 tekturek pochodzących z różnych kolekcji Magicznego Kociołka. 
 Spróbowałam ogarnąć te tekturki na jednym zdjęciu, ale było ciężko.


Tekturki już posegregowałam i podzieliłam, bo sporą ich część przeznaczam do pracy z moimi uczniami, którzy na pewno coś ciekawego z ich pomocą wyczarują.

Obiecałam Magicznemu Kociołkowi, że wykonam dla nich inspirację z otrzymanych tekturek.
Wybrałam niezwykle delikatną tekturkę przedstawiającą księżyc.
Jako bazę posłużyła mi biała baza kartki z GoatBox.
Tło wykonałam z papieru ScrapAndMe - White Christmas 07/ 08.
Napis, to tekturka z I-Kropka
Kwiatki wykonane są z foamiranu.
Tekturki  potraktowałam białym pudrem do embossingu

A tak przedstawia się karteczka






 

4 komentarze:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)