środa, 1 lipca 2020

Ukwiecona karteczka z "matematyczną" ramką

Rozpoczynam kolejny sezon jako ambasadorka marki Lady E Design.


W związku z tym chciałabym Wam pokazać karteczkę, w której połączyłam haft matematyczny i foamiranowe kwiatki.
Kwiatki wycięłam najmniejszym wykrojnikiem Lady E Design - Flower  4. Ten sam wykrojnik znajdziecie w najnowszym zestawie Lady E Design - Small Flowers. 
Listki wycięłam wykrojnikiem - Lady E Design -Swirls Cutting
Wykorzystałam popielaty foamiran z Creatikon. Barwiłam go granatową kredką "Bambimo".
Wzór ramki pochodzi z gazety Hobbyjournaal nr 80





8 komentarzy:

  1. nie mogę się na nia napatrzeć,jest taka piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać takie słowa Elu - dziękuję <3

      Usuń
  2. piękna ukwiecona karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To nie chabry ;-) Szczerze powiedziawszy nawet nie wiem, czy takie kwiaty są w naturze, ale... bardzo je lubię. Tym razem potrzebne mi były niebieskie, więc takie zrobiłam :-)

      Usuń
  4. Nieustannie podziwiam Twoją umiejętność łączenia haftu matematycznego z innymi technikami i ciągle jestem pod jej wrażeniem, kartka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Annettko, że spodobała Ci się ta karteczka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)