niedziela, 26 lipca 2020

"Matematyczne" karteczki

Zatęskniłam trochę za haftem matematycznym. Z tej tęsknoty powstały z karteczki: kwadratowa i prostokątna.
Wykorzystałam wzory: Hobbydols 34 Flora & Fauna 2 , z darmowego wzoru Ann's Paper Art i Prick ‘n Stitch Keepsake Cards
Wzorki wyszywałam na delikatnie błyszczącym papierze w kolorze ecru, jedwabnymi nićmi maszynowymi, dzięki temu haft jest jeszcze bardziej delikatny i lekko połyskujący





Kartkę z dmuchawcem i ważką zgłaszam na wyzwanie ScrapAndMe

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhX0x8UBZ1zYEDcCiXab1eAt1n5z9H_YWT4FJMa2CN_EZcxUtwAZHCmbS4vGn_OHtWp8qqV71Nh5LUPvrMT58wNX1M8G3YBdhzIdVvvMWQhGLe91YlrWG3dWVMzAd6KNYhmBuUPr6k1C3k/s400/WYZWANIE_%252370.jpg


Jako jedną z warstw użyłam papieru ScrapAndMe Celebrations Blue

7 komentarzy:

  1. Istotnie ta z dmuchawcami , jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace, ale ten dmuchawiec... miód dla oczu, coś niesamowitego. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi moi drodzy, że spodobały się Wam te karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są piękne :-)

    Kilka dni temu miałam mały kryzys, stwierdziłam, że znudziło mi się wyszywanie kartek, po czym siadłam i wyszyłam dwie jednego dnia i kryzys minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak niekiedy mam. Na szczęście szybko mija... jeszcze ;-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)