czwartek, 18 czerwca 2020

Ślubna kartka w pudełku

Powoli, wolniutko wracamy do "normalności". a co za tym idzie, znowu organizuje się śluby i komunie. I właśnie z tej pierwszej okazji powstała karteczka prosta ale elegancka (przynajmniej takie było zamówienie "szwagra" ;-) )
Dzięki temu mogłam wreszcie wykorzystać piękne białe papierowe kwiatki Marbelli.
Jest ona dla mnie niedościgłym wzorem w tworzeniu papierowych kwiatów i prostych, eleganckich kartek. Jej kwiatki są dopracowane w każdym szczególe i są nie do podrobienia, chociaż można się pokusić o ich naśladowanie. Marbella pokrywa płatki swoich kwiatków drobnym brokatem, dzięki czemu delikatnie błyszczą w blasku światła.
Wykonane są z tego papieru. W środku znajdują się koraliki nawleczona na drucik. Z kolei listki wycięte są z zielonego papieru.
Dodatkową ozdobą mojej karteczki jest kwadratowa, ażurowa ramka 
Swoją drogą zachęcam do zakupów w Galerii MK, bo znajdziecie tam wiele produktów najwyższej jakości niedostępnych w innych sklepach.

A tak prezentuje się moja karteczka (szwagrowi bardzo się podoba ;-) ):







10 komentarzy:

  1. Elegancka karteczka :) Podoba mi się koralikowy środek kwiatka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiat przepiękny, ranka zachwycająca, a całość... Słów mi brakło na całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, czy można zamówić u Ciebie zaproszenia ślubne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie robię prac na zamówienie.

      Usuń
  4. Kartka śliczna, ramka rewelacyjna, kwiatuszki urocze. Całość godna podziwu😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Krysiu, że i Tobie karteczka się spodobała :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)