poniedziałek, 8 czerwca 2020

Misz-masz foamiranowy, czyli ukwiecona klatka

Ostatnio w sklepie Creatikon pojawiła się nowa pianka kreatywna. Jest elastyczna i wytrzymała. Wymaga obróbki termicznej. Można ją modelować, podgrzewając lekko na żelazku (podobnie jak piankę foamiran) i następnie formować. Można potraktować ją jak piankę zimną (foamiran zimny) przeprasować pomiędzy kartkami papieru, poczekać chwilę aż ostygnie i następnie modelować już nie poddając dalszej obróbce cieplnej.
Z tej pianki zrobiłam magnolie.
Do wykonania kolejnych kwiatków - maków, użyłam jedwabnego foamirnanu w kolorze pomidorowym.
Z kolei stokrotki wykonałam z tradycyjnego, irańskiego foamiranu w kolorze białym. Całą kompozycję dopełniają foamiranowe listki w kolorze ciemnej zieleni i czerwono-zielone kulki
 Stworzyłam z tego trochę nietypową kompozycję, którą umieściłam na klatce, będącej jednocześnie świecznikiem







7 komentarzy:

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)