środa, 8 kwietnia 2020

Tuba w stylu vintage

Lubię nadawać drugi życie przedmiotom, które u innych lądują w koszu.
Tym razem postanowiłam uratować duże pudełko po Pringlesach.
Okleiłam je papierem scrapowym, koronką bawełnianą. Dodałam też półperełki.
Tak przygotowane pudełko ozdobiłam foamiranowymi kwiatami. Biały foamiran pokolorowałam różową kredką Bambino. Kwiatki wycięłam za pomocą wykrojników Lady E Design - Flower 001 i Flower 004.Całość kompozycji uzupełniłam listami wyciętymi z zielonego papieru scrapowego, m.in. za pomocą wykrojnika Lady E Design - Leaves 003 oraz zielono-czerwonymi kuleczkami i beżowym drutem powlekanym
Całość prezentuje się tak:







Tuba jest inspiracją, którą wykonałam dla sklepu Creatikon w ramach DT, do którego należę

6 komentarzy:

  1. Świetna jest ta tuba, przepięknie wykonana! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta tuba.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia dla całej rodziny życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)