czwartek, 23 kwietnia 2020

Komplet dla pielęgniarki

12 maja będziemy obchodzić Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek. Z tej okazji zrobiłam dla przyjaciółki komplet: kartkę w pudełku. Ozdobiłam je foamiranowymi kompozycjami stokrotek i niezapominajek. Wykorzystałam goatboxowe produkty: baza kartki DL pozioma 9,9x21cm błękitna matowa GoatBox, pudełko szufladkowe na voucher błękitne matowe GoatBox, Cold Sweet Candy Clouds zestaw 29 szt + digi stemple.

Komplet jest inspiracją dla GoatBox 










5 komentarzy:

  1. Niezapominajki :-) Komplet piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożena G, Annette - cieszę się, że komplecik przypadła Wam do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna praca, jak zresztą wszystkie. Przejrzałam Pani bloga, jest różnorodny tematycznie i bardzo inspirujący. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że praca się spodobała :-) Zapraszam do częstszych odwiedzin :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)