środa, 11 grudnia 2019

Bombki-zawieszk z rolek po taśmie klejącej w wersji jutowej

Wracam z kolejnymi bombkami-zawieszkami z rolek po taśmie klejącej. Pokazane wcześnie zaskoczyły mnie wielkim zainteresowaniem i odzewem ze strony obserwujących. Mam nadzieję, że te, które proponuję dzisiaj, również wzbudzą zainteresowanie i okażą się ciekawą inspiracją i alternatywą dla bożonarodzeniowych ozdób. Tym razem użyłam sznurka jutowego, którym owinęłam rolkę (przyklejałam go za pomocą taśmy dwustronnej). Z niego też zrobiłam zawieszkę i kokardkę. Z jednej strony rolka jest zaklejona krążkiem, na którym od środka przyklejony jest kawałek juty, a z drugiej - życzenia. Wypełnieniem bombek są dekoracje, w których użyłam kawałków suszonej pomarańczy, laski cynamonu, kwiatki z foamiranu, odcisk z masy soft, jagody na druciku... Zresztą, to czym chcemy ozdobić bombkę zależy tylko od naszej wyobraźni
Takie rolki dodają do zakupów w CraftCorner










3 komentarze:

  1. Danusiu, jesteś wulkanem ciekawych pomysłów i inspirujesz nieustannie. Najpiękniejsze jest to w Twoich pomysłach że wykorzystujesz już zbędne na pierwszy rzut oka przedmioty nadając im nowy wymiar piękna i radości :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)