czwartek, 15 sierpnia 2019

Torebka na słodycze lub drobiazgi

Miło jest dostać upominek czy słodycze ładnie opakowane. Dzisiaj proponuję torebkę na drobiazgi czy słodycze. Wykonałam je z 1 arkusza papieru scrapowego. Skorzystałam z TEGO kursu. Kontrastowo dodałam elementy z papieru wizytówkowego i jasną wstążkę. Przód torebki ozdobiłam białym kwiatkiem wyciętym wykrojnikami Lady E Design.Torebka jest inspiracją dla sklepu 14  Craft Bar. Pod dzisiejszą datą na blogu znajdziecie spis wykorzystanych materiałów







10 komentarzy:

  1. Cudowna torebka, piękność! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością nawet cytryna zapakowana w taką torebeczkę będzie smakowała słodko :-))) Piękna forma, kwiatuszek i zdobienia. Z resztą wszyskie Twoje opakowania (czekoladowniki itp) są przecudnej urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, Ty zawsze tak pięknie opisujesz proste rzeczy. Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  3. Mam bzika na punkcie pakowania prezentów (to chyba terapia pourazowa po dostawanych prezentach w foliowych torebkach). Sandra ma rację, nawet cytryna zapakowana w taką torebkę będzie smakowała słodko, nawet zwykła broszka pięknie opakowana będzie drogocenną biżuterią. Właśnie potrzebuję opakowanie na mały prezent ... chyba skorzystam z Twojego pomysłu na torebkę. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :-)

      Usuń
  4. Już sama torebka jest pięknym prezentem :

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)