sobota, 10 sierpnia 2019

Miixmediowe żarówki

Ostatnio zachwyciłam się pracą Lady E Design, która stworzyłam zmediowaną i ozdobioną kwiatami żarówkę. Emilia stworzyła także film, gdzie krok po kroku pokazuje jak można samemu takę niestandardową ozdobę sobie zrobić. 
Do ozdobienia moich żarówek użyłam białego gessa, gel medium, farby strukturalnej z efektem śniegu, mgiełek, farby metalicznej, pasty woskowej oraz tiulu i gazy.
Kwiatki wykonałam sam używając wykrojników Lady E Design - Flower 04, Leaves 6, Tiny Flowers, Flower 01.

Moje żarówki są akrylowe i po odkręceniu gwintu mogą służyć jako wazoniki :-)












7 komentarzy:

  1. Jak je zobaczyłam zaraz intensywnie zaczęłam się zastanawiać czy mam jeszcze jakieś żarówki (chyba ostatnie sznurkiem owinęłam, teraz to gruszki). Media potrzebna mam, jak znajdę żarówki to sobie takie cudeńko zrobię. Muszę bo się uduszę :) Podobają mi się Twoje żarówki ... bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie szlej tak kobieto bo czuję sie malutka.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie je ozdobiłaś ,nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniały pomysł i jakież wykonanie super, cudo! ♥♥♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki, dziękuję Wam za kolejną niezwykle sympatyczną lekturę Waszych komentarzy. Miło wiedzieć, że to co robisz komuś się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)