niedziela, 16 grudnia 2018

Z wizytą w CraftCorner (161.2018)

Wczoraj miałam ogromną przyjemność brać udział w warsztatach zorganizowanych przez CraftCorner.
To niezwykle przyjazne miejsce, z przesympatyczną właścicielką Oliwią i prowadzącą warsztaty Wiki. Sam sklep, to raj dla scraperek, a szczególnie osób lubiących pudełka wszelakie.

Żeby za dużo nie przynudzać pokażę wam to zrobiłam na warsztatach i jak zagospodarowałam pudełka BoatBox wysokie i małe na tealight. Pudełka te przyozdobiłam kompozycjami z poinsecjami z foamiranu, które wycięte są za pomocą wykrojnika Lady E Design - Poinsettia Flower
 
Warsztatowa twórczość



Pudełka







Polecam te pudełka, bo nie trzeba do ich składania kleju, są świetnie dopasowane. Praca z nimi, to sama przyjemność.

6 komentarzy:

  1. Super,super i jeszcze raz super ,ja od Oliwii biorę boxy od kiedy się pokazały i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Danusiu :)Warsztaty bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie pudełka mi się bardzo podobają, a zawartość jeszcze bardziej:). Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełka są wspaniałe,sama słodycz,,dosłownie,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za tyle miłych komentarzy <3 Cieszę się, że pudełka Wam się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełka jak zawsze pięknie ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)