poniedziałek, 10 grudnia 2018

Świąteczno-urodzinowa kartka interaktywna (156/2018)

Mój "stary" znajomy w Święta obchodzić będzie swoje okrągłe urodziny, dlatego też szukałam odpowiedniej formy, by połączyć te dwie okazje.
Idealną okazała się interaktywna kartka, którą stworzyła moja znajoma Justyna Jasperse.
Z kolei kurs na kartkę przedstawiony został na FP sklepu Artinemo.
Do wykonania mojej kartki wykorzystałam kraftowe bazy ze sklepu CraftCorner, papiery UHK Gallery.pl - Terra Incognita Moderation i Terra Incognita Tranquility, tekturki - I Kropka i Filigranki, stempel - Cicha noc, tusz          
Kwiaty wycięte z cielistego foamiranu wykrojnikiem Lady E Design - Poinsettia Flower

 
 
większe zdjęcia


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:


10 komentarzy:

  1. wow podoba mi się Twój pomysł na zagospodarowanie folderów :-) Dziękuję za wspólne scrapowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta podwójna kartka ,kurs widziałam i sobie zapisałam ,by mi nie umknął ,a jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka- kurs tez sobie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na wykorzystanie tej ciekawej bazy, przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba. Niesamowity urok, choćby wyjęta z dawnych lat, ideał. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobietki - swoimi słowami lejecie miód ma moje serducho. Ślicznie Wam za nie dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, tekst bardzo smutny :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka! Świetnie wszystko skomponowałaś i bardzo zgrabnie połączyłaś dwie okazje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)