piątek, 23 sierpnia 2024

Mini dzięcięce ubranka robione na szydełku

 Postanowiłam się zmierzyć z kolejnym wyzwaniem - wykonaniem miniaturowych ubranek dziecięcych, które świetnie sprawdzają się w kartkach i boxach z okazji narodzin dziecka czy chrztu.

Przyznam, że początki nie były łatwe. Wprawdzie moją przygodę z szydełkiem zaczęłam od mini sukienki, jednak musiałam sobie co nieco powtórzyć. Natomiast spodenki, body, czy kaftaniki, to była prawdziwa droga przez mękę, z niezliczoną ilością pruć i "prób od nowa", ale ostatecznie się udało.

Szczerze powiedziawszy nie znalazłam zbyt wielu czytelnych dla mnie tutoriali i wzorów, więc większość tych ubranek powstawało w trakcie robienia, z głowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)