środa, 31 lipca 2024

Scrapowo-sznureczkowy prezent urodzinowy

Niedawno jedna z moich bliskich koleżanek, z którą poznałam się dzięki wspólnym pasjom i internetowi, obchodziła swoje 70 urodziny.

Przygotowałam dla niej skromy upominek: kartkę - cyfrę w pudełku i anioła ze sznurka.

Karteczkę ozdobiłam kwiatami z filtrów na kawę, barwiłam tuszowymi mgiełkami. Baza kartki i pudełka tradycyjnie u mnie od GoatBox

Aniołka wykonałam wg mojego tutka, który możecie zobaczyć na moim kanale na YT



 












7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miło mi Asiu, że Ci się spodobał mój upominek :-)

      Usuń
  2. Cudenka stworzyłaś. Aniołek prześliczny, i kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że aniołek i kwiatki Ci się spodobały :-)

      Usuń
  3. O, widzę, że na 70-te urodziny też zrobiłaś cyferkową kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie przyznam, że tych kartek - cyferek zrobiłam już sporo: 18, 30, 40, parę 50 i 60, 70 i 80 też

      Usuń
  4. Piękny upominek przygotowałaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)