środa, 3 kwietnia 2024

Złoty Jubileusz Kapłaństwa - kartka cyfra

 Lubię kartki w formie cyfry wykonane na bazach od GoatBox. Tym razem użyłam 50 i stworzyłam kartkę z okazji Złotego Jubileuszu Kapłaństwa dla znajomego księdza, z którym znamy się od prawie 40 lat.
Do ozdobienia karteczki użyłam zapasów papierowych i tekturkowych, m.in. papieru Simple Story 3 beige 09/10 ScrapAndMe, tekturka stuła, tekturka: I-Kropka Dłonie Trzymające Hostię.

Do wykonania kwiatów wykorzystałam: bawełnę - brudny róż, nagrzewnicę, wykrojnik Lady E Design - Flower 13, tusz Distress Oxide - Victorian velvet i pręciki. Kwiatki modelowałam końcówkami - kulką 8mm i łyżka 4mm. 

Kartka zapakowana do pudełka z przeźroczystym wieczkiem

A tak się prezentuje 








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)