środa, 8 listopada 2023

Bożonarodzeniowe kartki z motywem dziecięcym

 W Creatikon pojawiło się sporo nowości graficznych o tematyce bożonarodzeniowej. Bardzo mi się spodobały te z motywem dziecięcym (zimowy vintage - dzieci-03 - A4 + karty +PDF). Wykonałam z nimi parę prostych karteczek. Nie chciałam jednak, by były one całkiem płaskie, dlatego grafiki drukowałam podwójnie, wycinając z jednego z arkuszy potrzebne elementy. Elementy te przyklejałam na tekturkach - resztkach po arkuszach z tekturowymi elementami. Wolę je bardziej niż piankę dystansującą, bo użycie tekturki daje mi możliwość delikatnego przesunięcia naklejanego elementu i niwelowanie ewentualnego krzywego przyklejenia.

Karteczki powstały na bazach GoatBox: kwadrat 13,5 cm x 13,5 cm oraz A6. Wykorzystałam też creatikonową grafikę  Świąteczny urok - ostrokrzew zestaw - 01 - pliki PNG

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)