środa, 25 października 2023

Różany Crossover Point Card

 Niekiedy odpowiednie zgięcie lub przycięcie tradycyjnej bazy kartki sprawia, że przybiera ona ciekawy kształt. Tak właśnie jest z kartkami typu Crossover Point Card

Wykorzystałam kwadratową bazę Goatbox, wykonałam cięcie frontu od środka dolnej krawędzi ku rogom górnej krawędzi.Bazę okleiłam papierem scrapowym. W środku, przez środek przykleiłam pasek, który posłużył mi do włożenia życzeń. Kartkę przyozdobiłam różami z arkuszy do samodzielnego wydruku od Creatikon






2 komentarze:

  1. Ależ piękny kolor mają te róże. Kartka niby prosta, ale przez nietypowy kształt bogata. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że spodobała Ci się ta karteczka :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)