wtorek, 13 lipca 2021

Ślubny album harmonijkowy w pudełku

 Dzisiaj chciałbym Wam pokazać 2 ślubne albumy harmonijkowe w pudełkach. Jak to w moim przypadku, w albumie znajduje się mnóstwo okazjonalnych sentencji które umieściłam prześlicznych ramkach digi autorstwa Iwony Klabuhn. Możecie je załupić w sklepie Creatikon 

Ja wykorzystam arkusze:
róża jasny róż 5,
- róża jasny róż 4,
- arkusz wianków (02) ciemna oliwka.

Okładki albumu przyozdobiłam w pierwszym albumie tekturkami, a w drugim wyciskiem z masy soft oraz różyczkami, które wykonałam z materiału.













Kwiatki


Strony w środku albumu

















12 komentarzy:

  1. Piękny album ,teraz wiem skąd u mnie na kartce taki piękny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu jest piękny. Ślicznie wszystko się komponuje. Podziwiam💞🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i świetny pomysł jak zawsze. Brawo Ty

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że tylu osobom spodobały się moje albumy :-) Dziękuję Wam za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i romantyczne. Wspaniala pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie Danusiu 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że kolejnym osobom spodobały się te albumy :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)