sobota, 13 marca 2021

Sofa z pudełek Goatbox

 Zastanawialiście się do czego można użyć małych pudełek na drobiazgi GoatBox?

Ostatnio pokazałam Wam jak wykonać z nich fotel. Foto - kurs znajdziecie TUTAJ, a wideo-kurs TUTAJ.

 Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny mebelek - sofę. Zrobiłam ją w stylu vintage. Pomogły mi w tym papiery ScrapAndMe - Rosy Days 09/10, które znajdziecie oczywiście na półkach CraftCorner.

Do wykonania sofy użyłam dwóch spodów od małych pudełek w kolorze ecru.

Wykorzystałam też szablony do zaślepek, tych samych, których użyłam w kursie na fotel. Boki i oparcie wykonane są tak samo jak w fotelu, tylko wymiary są dostosowane do wielkości sklejonych pudełek









2 komentarze:

  1. Elegancka, zachwyciły mnie jej nóżki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) A nóżek, trochę się naszukałam, ale z efektu jestem zadowolona

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)