poniedziałek, 1 lutego 2021

Kurs na małe pudełko na tealighty do GoatBox w wersji wielkanocnej z kręcącym się elementem

 Dzisiaj chcę Wam pokazać jak wykonać pudełko na tealighty z kręcącym się elementem w wersji wielkanocnej.

Wykorzystam tę bazę GoatBox

  Do wykonania pudełka potrzebujesz:

bazę pudełka, wykrojnik (wybrany kształt w 2 rozmiarach), element - 2 sztuki, który będzie się mam obracał w naszej pracy, cienki sznurek lub kordonem, mulina ew. żyłka.
Poza tym tła wycięte z papieru scrapowego - u mnie są one o 3 mm mniejsze niż te z bazy:
- A. -2 prostokąty o wymiarach: 14,8 cm x 7,7 cm - 2 rogi przy jednej z dłuższych krawędzi zaokrągliłam
- B. - 2 prostokąty o wymiarach: 14,8 cm x 7,7 cm - tutaj jedna z dłuższych krawędzi jest ścięta w rogach ze skosu. Na tę część jest wykonany szablon
- C. - 1 prostokąt o wymiarach: 11,7 cm x 7,7 cm (jeżeli chcesz zachować "fabryczne" okienko, to nie musisz tego prostokąta wycinać). Ja dodatkowa zaokrągliłam wszystkie rogi.
- D. - 2 prostokąty o wymiarach: 14,8 cm x 1,7 cm
- E. -2 prostokąty o wymiarach: 11,7 cm x 1,5 cm
- F. - 2 prostokąty o wymiarach: 7,7 cm x 1,5 cm
Wszystkie te elementy na brzegach potuszowałam tuszem w kolorze brązowym.




szablon

Krok pierwszy

Do lewej strony pierwszego z elementów, który chcemy, by się w naszej pracy obracał - u mnie to kurczak, za pomocą taśmy klejącej przykleiłam kordonek. W drugim kurczaku, lewą na lewą stronę naniosłam klej. Dodatkowo dokleiłam czarne kółeczko w miejscu otworu na oczko. Obie części skleiłam razem, uzyskując efekt taki jak na zdjęciu. Kurczakowi pomalowałam dziob, nóżki oraz obrysowałam kontury.



Krok drugi

Przyklejam prostokąt z papieru scrapowego (A.) do okładki. Wyjątkowo smaruję lewą stronę papieru na całej jego powierzchni.


Krok trzeci

Następnie za pomocą taśmy malarskie przyklejam mniejszy z wykrojników - ramek (u mnie są one w kształcie jajka). Taśmę przyklejam od środka wykrojnika. Mój wykrojnik umieściłam na środku okładki, ale jeżeli masz inną koncepcję kompozycyjną, możesz umieścić go w dowolnym miejscu, zostawiając jednak pewien margines z góry lub z dołu, który umożliwi nam bezproblemowo przyklejenie kordonka, na którym będzie się obracał nasz element dekoracji.

Widok z przodu

Widok z tyłu


Widok z przodu po wycięciu otworu


Krok czwarty

Na lewą stronę okładki za pomocą taśmy malarskiej tymczasowo naklejam drugi z prostokątów A.

Krok piąty

Za pomocą taśmy malarskiej przyklejam mniejszy wykrojnik - ramkę do wyciętego elementu z prawej strony okładki i przepuszczam przez maszynkę

Krok szósty

Za pomocą taśmy klejącej po lewej stronie okładki przyklejam kordonek tak, by kurczak znalazł się w środku otworu.

Następnie naklejam papier scrapowy z wyciętym wcześniej otworem.


Wycięty otwór zamaskowałam ramką wyciętą za pomocą obu wybranych wcześniej wykrojników. robię to z prawej i lewej strony okładki.

Krok siódmy

Następnie okleiłam wszystkie elementy pudełka papierem scrapowym (poza częścią z naciętymi otworami na skrzydełka z pudełka na świeczki).



Krok ósmy

Teraz przykleiłam skrzydełka do spodu pudełka, a następnie zaklejam je ostaniem z prostokątów.



A tak prezentuje się gotowe pudełko


Nie byłabym sobą, gdybym nie przyozdobiła go moimi foamiranowymi kwiatkami

Mam nadzieję, że spodobało się Wam to pudełko i że zdecydujecie się na wykonanie podobnego wg mojego kursu.

Zobaczcie jeszcze jak pudełko prezentuje się na filmiku


Zapraszam Was także na obejrzenie tego kursu w wersji wideo




6 komentarzy:

  1. bardzo przejżyście to wyjaśniłaś.dziękuję w imieniu wielu

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie lobię takie wirujące obrazki:) Świetne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kobietki, za to, że tu wpadacie i zostawiacie miłe słowa w swoich komentarzach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu fantastyczny kurs. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)