środa, 9 września 2020

Komplet na 40 urodziny.

Dzisiaj kolejna inspiracja dla GoatBox - urodzinowa kartka w pudełku.
 Wykorzystałam kraftowe bazy: pudełko: i kartka. Wykorzystałam też serwetki w kolorze ecru.
Poza kwiatkami z foamiranu, które wycięłam za pomocą wykrojników Lady E Design -Tiny Leaves, Leaves 06Tort 3D (wykorzystałam kwiatki i listki). Można zastąpić go innymi wykrojnikami:  Flower 8 lub Małe kwiatuszki - small flowers,
użyłam ramek Jurata z Magicznego Kociołka, które przed przyklejeniem zembossingowałam.








 


4 komentarze:

  1. Przepiękny komplet, ta okwiecona czterdziestka prezentuje się tak cudnie ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak pięknie, tak trochę po królewsku :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)