sobota, 1 lutego 2020

Kolejne recyklingowe pudełko

Przede mną kolejne warsztaty dla rodziców uczniów z mojej szkoły. Czas zatem wymyślić, co będziemy w czasie ich trwania robić.
Padło na recyklingowe pudełko z rolki po taśmie, które otrzymałam jako dodatek do zakupów w CraftCorner.
Przy okazji zakupiłam tam papiery Basic #10 - Craft O'Clock oraz klej Magic

Pudełko ozdobiłam bawełnianą koronką oraz kompozycją z liści wyciętych z arkusza Liście II - Craft O'Clock
oraz foamiranowymi kwiatami wyciętymi za pomocą wykrojników Lady E Design 






4 komentarze:

  1. Super Danusiu ,zawsze jestem pod wrażeniem tych Twoich prac recyklingowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci moja droga za tak miłe słowa <3

      Usuń
  2. Śliczne, no i ten cudnie fioletowy kwiat - poezja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - fioletowy kwiatek, to dla Cibie wisienka na torcie :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)