wtorek, 20 lutego 2018

Z wiankiem, kwiatami i motylami (28/2018)

Kolejna urodzinowa kartka. Tym razem ozdobiłam ją dużymi kwiatami z ultracienkiego foamiranu i foamiranu welurowego. Kwiaty wycięte są wykrojnikami: Craft Passion - Komplet kwiatów - Kwiaty nr 1 duże oraz Sizzix - niestety już nie można go nigdzie kupić. Piankę barwiłam suchymi pastelami. Dodałam jeszcze wianek ze sznurka woskowanego, dżety i motyle wycięte przeze mnie nożyczkami.

A oto i moja karteczka






Kartkę zgłaszam na wyzwanie


https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-41-z-wiankiem.html

7 komentarzy:

  1. Jaka bogata ,bo ma wspaniałe kwiaty z rewelacyjnymi środkami i dżety i sznurek i wycinane motylki - cudeńko stworzyłaś :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że coś Cię wzięło Danusiu na fiolety - czyżby zmieniły Ci się preferencje?
    A karteczka cudna i taka na bogato.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie u Ciebie, karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kobietki za miłe słowa <3 Cieszę się, ze karteczka się spodobała. Rzeczywiście, jak zauważyła Ela, ostatnio częściej używam koloru fioletowego. Nie oznacza to, że zmieniły się moje preferencje kolorystyczne, a raczej poszerzyłam zestaw kolorystyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kolory... Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)