poniedziałek, 19 lutego 2018

Urodzinowa fioletowa, kwiatuszkowa, koronkowa i ... z suwakiem (27/2018)

Ostatnio króluje u mnie fioletowy kolor.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać, jak wykorzystałam kwiatki, które niedawno zrobiłam. Oczywiście umieściłam je na najnowszej kartce urodzinowej.
Zrobiłam ją na bazie z Rzeczy z papieru. Dodałam bawełnianą koronkę, dżety, wycięte wykrojnikami scrapki: suwak (Marianne Design Craftables - Zamek i suwak), napis Sto lat - wykrojnik Rosy owl. Bazę, jak i poszczególne warstwy tła, postarzyłam za pomocą nożyczek i brązowego tuszu.
I w ten sposób wyszła mi taka oto karteczka:



Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:
https://apscraft.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-5-scrapowa-praca-z-koronka.html

12 komentarzy:

  1. Kartka jest jak zwykle przepiękna :) R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka wyszła.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi kobietki, że i ta karteczka zyskała Waszą przychylność :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Anettko, że Ci się spodobała. To chyba w dużej mierze zasługo koloru ;-)

      Usuń
  5. Oj tak fiolet potrafi zawrócić w głowie :) Świetna praca :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i jakie śliczne kwiaty! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. malażabka, Madzik - cieszę się, że mogłam dołączyć do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)