sobota, 24 lutego 2018

40 lat minęło... (32/2018)

"Czterdzieści lat minęło..." - słowa tej piosenki towarzyszyły mi często przez ostatnie dni. Powodem były urodziny mojej bratanicy i jej męża - właśnie czterdzieste. Kto by pomyślał, że czas tak szybko biegnie?
Z tej okazji robiłam 2 karteczki. Do ich przyozdobienia wykorzystałam małe foamiranowe kwiatki, które sama zrobiłam, tekturkę wyciętą dla mnie przez Kalinę Papierską z Kalinowego Gaju. Do karteczki dla bratanicy wykonałam grafikę okazjonalną - taki digi stempel




Karteczkę dla bratanicy zgłaszam na wyzwanie



15 komentarzy:

  1. Super sobie poradziłaś ,wszystko fajnie dobrane ,kwiatuszki wiadomo jakie hi hi :)R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki Danusiu, a kwiatki jak zwykle mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie okrągłej rocznicy! Świetnie sobie poradziłaś z tematem, kartki mają niepowtarzalny urok. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że spodobały się Wam moje karteczki. Solenizantom podobały się baaaardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki bardzo ładne, chociaż ten digistempelek dałabym Panu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelek robiłam z myślą o bratanicy, dlatego kobieta na nim jest do niej bardzo podobna :-)

      Usuń
  7. Fajne kartki :) szczególnie pierwsza - taka radosna :) i kwiatuszki cudne ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kartki! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te karteczki. Aż się nie czuje że to taka okrągła rocznica. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karteczki się spodobały :-)

      Usuń
  10. Super prace, fajnie jest takie dostać na urodziny :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję - solenizanci byli bardzo zadowoleni :-)

      Usuń
  11. super - a ja jeszcze nie zaczęłam ,jakoś czasu nie mam :)R.
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)