wtorek, 16 stycznia 2018

Pierwsze wielkanocne (12/2018)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie rozpoczynam sezon wielkanocny, a co za tym idzie - pokazuję moje pierwsze karteczki.
Na nich w roli głównej tekturki (stare zapasy) oraz stary wykrojnik - Magnolia: Peonies, na który, przyznam się szczerze, nie miałam specjalnego pomysłu. Kwiatki zrobiłam oczywiście z białego foamiranu irańskiego.






I kwiatki z bliska:







Zdjęcia nie są najlepsze, ale u mnie ciągle pochmurno, co nie sprzyja robieniu zdjęć

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No tak Elu - to czas najwyższy (przynajmniej u mnie ;-) )

      Usuń
  2. Piękne kartki i tak wcześnie zaczęłaś ,ja jeszcze nawet nie myślę :) R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż Reniu - każda z nas ma inne tempo i ilość do wykonania :-)

      Usuń
  3. Śliczne, ja też już haftuję pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne a z czego zrobione są pręciki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że karteczki się spodobały :-) Pręciki kupiłam w sklepie Fabryka Prezentów: http://fabryka-prezentow.eu/preciki-do-kwiatow/1527-preciki-do-kwiatow.html
      Lepiej jednak skontaktować się bezpośrednio z właścicielką - jest nią autorka komentarza powyżej. A tu link do jej profilu na FB - tam można napisać do niej prywatną wiadomość: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010041109075

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Życzę wielu pomysłów. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Cieszę się, że mogłam pomóc :-)

      Usuń
  5. Piękne są, zwłaszcza kwiaty :-) Z mojego planu wielkanocnego kartkowania od stycznia na razie nic nie wyszło, ale mam nadzieję, że w ten weekend coś się ruszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Anetko, że spodobały Ci się moje kwiatki <3 Znając Cię, wierzę, że wkrótce ruszysz z wielkanocnym karteczkowaniem :-)

      Usuń

Będzie mi miło poznać Waszą opinię na temat powyższego posta. Za wszystkie komentarze dziękuję :-)